Ako Boh stvoril Adama a Evu

31.12.2014 22:30

Neviděla jsem, že by Adam byl stvořen v ráji, ale v krajině potomného Jeruzaléma.

Viděla jsem ho zářícího vystupovat z jakéhosi žlutavého pahorku zeminy jako z nějaké formy.

Slunce svítilo, a když jsem to viděla už jako dítě, vždy jsem si myslela, že sluníčko vytáhlo Adama svými paprsky z hory.

Bylo to, jako by se narodil ze země, která byla panenská. Bůh jí požehnal a ona se stala jeho matkou.

Nevystoupil ze země náhle, trvalo to jistou dobu, než vyšel. Ležel na pahorku na své levici, paži položenou přes hlavu a byl zahalen lehkou mlhou jakoby flórem. V jeho pravém boku jsem spatřila postavu a poznala jsem, že je to Eva, kterou odtud pak Bůh vytáhl, ten ho zavolal a bylo to, jako by se onen pahrbek z hlíny rozevřel a Adam z něho zvolna vystoupil. Kolem nebyly stromy, jen drobné květiny.

Viděla jsem, že i zvířata vycházela ze země pouze jednotlivě, tj. pouze samci, a z nich se teprve oddělovaly samičky (to je obdobné jako vyšla Eva z Adama).

 

***


"Tu vyňal Boh z Adamovho praveho boku Evu, na onom mieste, kde bol neskôr kopijou otvorený Ježišov bok.
Videla som Evu jemnú a drobnú. Rýchle sa zväčšovala až bola dokonale veľká a krásna ."

A.K.Emerichová - Život a hořké umučení Pána našeho Ježíše Krista (Díl I.)